Ditulis Dalam Keadaan Emo

Emo, berapa juta kali emo aku pun nda tau. kau tau la perasaan orang yang beremo sorang-sorang, tiada tempat mengadu. baldihel. aku macam menggila dalam diri, tapi muka senyum seindah suria macam orang gila. kejap tadi emo gila mo mampos, tiba-tiba keluar shower senyum segar bugar. kau paham tak? kau paham tak??? dalam hati tiada simpan harapan langsung tunggu orang menggembirakan, sebab tu kena cari alternatif heal diri sendiri.

aku rasa sebab ni jugak orang selalu buat macam-macam dekat aku. ingat aku ni macam pelapik kaki tulis welcome besar-besar kot. tempat membuang segala habuk-habuk pasir melekat.

aku bukan jenis bercakap, macam orang tua-tua kata, lagi banyak cakap, lagi banyak salah. berkadar terus. yang mana kadang-kadang boleh terjadi tanpa kawalan aku. lepas tu berhari-hari memberi kesan terhadap diri sendiri. heh.

macam orang tua-tua kata, lagi banyak cakap, lagi macam bagus.

balik melaka cerita dekat pipie. cakap seorang-seorang dalam shower. pehhh, kesian tiada kawan boleh bersesembang. forever alone.

kejap lagi aku delete la.

3 comments:

  1. hey aku ade je kot kt sni.pehh boleh pla xnmpak.apesal ni....
    nk jd plapik kaki jgk ah cmni.duk sebla welcome..tp tulis goodbye besar2

    boo!tolgla jgn bersedih.nnt aku nangis.kahkah










    u mean more to me than I'll ever let u know.
    boo lg!

    ReplyDelete
  2. anon: boo! lu dah wat wa.. er,, boo! wa tatau nak cakap apemende.

    rasa nak lari buat-buat xpaham.

    faiqah: dah telebih chill dah ni. macam turun salji. :D

    ReplyDelete