Yo

Hari tu aku ada baca, tipikal manusia ada 5 jenis. Manusia wajib, manusia sunat, manusia _____ (nda pasti la oi, perkataan rare), manusia makruh, dan manusia haram.

 

Monolog dalaman, malas taip.

 

Aku rasa aku mau format laptop. Whaaatt? Lagi?? Kira edisi 2011 punya format la. Aku bagi peluang laptop aku berazam baru. Oleh kerana laptop aku tidak bole direpair dalam masa terdekat, so kena repair sendiri di Melaka yang mana aku rasa, ok, kau sudah rasa apa aku rasa. Bagus. Tolong bertahan laptop. Aku tau kau boleh. Aku rasa kena beli cooler macam peti ais la nanti. Nda pun bagi kawan dengan Pipie. Pipie kan cool yo wassap. Boleh chill sambil minum stroberi oreo pearl yo. Sagu Keningau tiada ini yo.

Dah, dah, dah, dah, dah (tiru medina yo). Menjadi-jadi kemerepekan. Aku buat perenggan baru. Malam yang sentiasa sepi.

image