Blog Oh Blog

1. Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih nama itu? 
Ini Bukan Yeyen. Sebab yang ada dalam blog ni sememangnya bukan aku.

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://ituyeyen.blogspot.com sebab yang ini bukan Yeyen. Itu baru Yeyen. Ada paham? Tara paham?

3. Apakah method penulisan dalam blog anda?
Ikut mood. Dan biasanya sangat random.

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
Pernah cuba berhenti, tapi macam sudah sebati dalam jiwa.

5. Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan apa kata mereka?
Pernah. “Macam kenal nenas tu.” kata ibu.

6. Apakah perasaan anda apabila orang lain mengatakan bahawa anda punya blog ini buruk sedangkan masih ada yang mengatakan blog anda cantik?
Jarang pula blog aku ni buruk. HAHA. Lebih kepada plain. Lagipun jarang ada orang kedua dalam blog aku ni. Saya seorang-seorang saja dalam ini.

7. Bilakah anda mula mempunyai blog?
Saya tahu pasal blog sejak saya form 4 rasanya. Link guna nama sebenar pula tu. Tapi tidak serius. Mula serius lepas matrix. 2008 mungkin. Bermula baru pada cuti raya yang lepas.

8. Siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog?
Zzz. Entah.

9. Apa perasaan anda apabila orang mengatakan tentang blog anda di sekolah/universiti/tempat kerja?
Saya tiada blog. No komen.